Followers

Wednesday, July 7, 2010

Crocs Punya Cerita



isu ni dah banyak dah pihak yang review... aku pon nak gak join menyemak... hahaha~

yaaaa, aku ada kasut crocs tp tu tak bermaksud aku mengenepikan atau pon amik mudah pasal agama sebab aku tanak buang kasut aku... aku dah pon klepet kuar logo kat kasut aku...


aku buat post ni hanya berdasarkan apa yang aku baca dari internet... kononnya ada kalimah ALLAH atau lebih tepat mengikut ejaan arab "ALIF", "LAM", "LAM", "HA" di logo Crocs... tp bagi aku, orang yang menimbulkan isu ni memang seorang yang "EXTREME THINKER"... and apa yang MELEIS buat??? anguk-anguk jela... kalau la benda ni tak betul, cuba bayangkan berapa ramai yang dah dapat dosa free sebab buat fitnah???


yang paling best, siap ada yang buat statement "JADI, BELILAH YANG ORI!" hahaha, lawak siot... aku beli yang tiruan je, tp buaya kat logo aku mulut dia tertutup je... sama je macam yang ori kawan aku pakai... bajet nak ori je...

tanpa banyak cerita, ni aku nak kongsikan.. ni ialah ulasan Ustaz Hazrizal Abdul Jamil;

perghh, via Facebook for iPhone tuuu... ustaz mmg up to date lah!

macam biasa, orang melayu ni kena guna perumpamaan atau bahasa kiasan2 ni, baru senang paham... dan ini ialah kiasan terbaik yang aku jumpa, dari Khai sendiri..


papehal pon, jangan lah dijadikan ini isu yang besar... banyak lagi isu2 lain yang kita kena amik berat... tapi kalau masih ragu2, boleh lah tanggalkan logo tu or buat pape yang patot seperti toreh ke, apa ke....

No comments:

Post a Comment

like